Julklappstips!

Här kommer jag med ett julklappstips! Alla har väl en hamburger-älskande vän eller släkting!? Den här hamburgerpressen är i sådant fall en bra julklapp. Jag fick min i födelsedagspresent av Jessica. I lördags använde jag den för första gången.
 
Placera färs i pressen
 
 
Pressa den ganska hårt
 
 
Nu är det dags att vända på burgaren (obs inget foto)
 
 
VOILA! Alla hamburgare blir exakt lika stora och snygga!

Det var inga problem att få ut burgare ur pressen, bara att skaka lite så lossna den lätt. Ett problem jag ibland har när jag steker eller grillar hemmagjorda hamburgare är att de går sönder lätt. Men nu var de så hårt pressade att det inte var något problem.
 
 
                                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback