Tävlingsbidrag!

Jag gillar att tävla! Eskilstuna kurirens fredagsbilaga Evelina har en cupcakes tävling som jag idag har skickat in mitt bidrag till.

Slagsta glass cupcakes med whipped cream cheese frosting!





Det är receptet på glass muffins som jag använde ännu en gång. Men givetvis med slagsta glass. Det blev en väldigt safting vaniljmuffin med jordgubbe och en gräddig creamcheese frosting!
Vi får se om den går hem hos juryn på Evelina.
                                                                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Andrea

Så j**la gott! Godaste muffinsen jag ätit, den här ska vinna! Håller tummarna.

2011-06-07 @ 19:28:57
URL: http://friskusen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tyckte dom var massa goda =)!!

2011-06-07 @ 21:23:10
Postat av: Elin G

du vinner! smakens ;D

2011-06-07 @ 21:57:19
Postat av: Anonym

opps, menade smaskens så klart!

2011-06-07 @ 21:57:56
Postat av: Satu

De ser sjukt goda ut i alla fall! Och snygga!

2011-06-09 @ 07:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback